Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12885

Название: Особливості поведінки цифрового споживача
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Федоряк, Анастасія Вікторівна
Ключевые слова: маркетинг
поведінка цифрових споживачів
Дата публикации: 12-Июн-2023
Аннотация: З розвитком технологій продажі в цифровому світі почали набирати силу. Крім того, із зростанням соціальних мереж люди більше не шукають інформацію; інформація надходить до них. Цифровий світ змінив купівельну поведінку, тому бренди повинні адаптуватися до нового цифрового споживача, нових процесів прийняття рішень і нових варіантів купівлі.
Описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 491-493.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12885
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь