Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13003

Название: AI impact on enhanced customer experience in retail
Авторы: Mubin, Hassan
Tiahunova, Zlata
Ключевые слова: artificial intelligence
retail industry
customer experience
Дата публикации: 2023
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Hassan Mubin, Tiahunova Zlata. AI impact on enhanced customer experience in retail. Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). ПУЕТ, 2023. С. 338-341.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13003
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь