Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13022

Название: Міжнародний маркетинг транснаціональних корпорацій у фокусі глобального процесу регіоналізації
Авторы: Матюшко, Я. Б.
Стрілець, В. Ю.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
маркетингова стратегія
регіоналізація
глобалізація
Дата публикации: Апр-2023
Библиографическое описание: Матюшко Я. Б., Стрілець В. Ю. Міжнародний маркетинг транснаціональних корпорацій у фокусі глобального процесу регіоналізації. Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації : матеріали наукової конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 14 квітня 2023 р.) / за заг. ред. доц. В. Ю. Стрілець. Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 39-43.
Аннотация: Досліджено важливість регіональних ринків для транснаціональних корпорацій та необхідність регіоналізації міжнародного маркетингу. Визначено сутність регіоналізації міжнародного маркетингу та акцентовано на основних особливостях та викликах в умовах глобалізації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13022
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Матюшко Я. Б..pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь