Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13024

Название: Інструменти побудови маркетингової стратегії компанії «Starbucks Corporation»
Авторы: Шульженко, Є. П.
Стрілець, В. Ю.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
Дата публикации: Апр-2023
Библиографическое описание: Шульженко Є. П., Стрілець В. Ю. Інструменти побудови маркетингової стратегії компанії «Starbucks Corporation». Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : матеріали ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік. (м. Полтава, 25–26 квітня 2023 року). ПУЕТ, 2023. С. 262-263.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13024
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Шульженко Є. П..pdf1,77 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь