Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13085
|
Название: | Розробка маркетингового плану підприємства в цифровому середовищі |
Авторы: | Жебровська, Яна Павлівна Іваннікова, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | маркетинг цифровий маркетинг інтернет-торгівля маркетингові дослідження SEO |
Дата публикации: | 28-Июн-2023 |
Аннотация: | Збільшення використання Інтернету змусило відомі підприємства
перемістити фокус із традиційного маркетингу на цифровий. Крім того,
компанії впроваджують стратегії цифрового маркетингу, щоб протистояти
складності та невизначеності ринку, використовують передові та сучасні
інструменти маркетингу для створення репутації бренду та використовують
динамічні онлайн-мережі для охоплення цільової аудиторії.
Зараз між підприємствами така сильна конкуренція, що клієнтам важко
помітити бізнес, не кажучи вже про те, щоб стати лояльним до цієї компанії.
Маркетинговий план допомагає не тільки просувати товари підприємства, а і
визначити, що робить ваш бізнес унікальним і як донести своє повідомлення до
аудиторії за допомогою різноманітних цифрових каналів. Глибокий і детальний
підхід до розробки стратегії цифрового маркетингу може відкрити нові
можливості та розширити охоплення. Зосередження на конкретній аудиторії та
визначення потреб, інтересів і проблемних точок цієї аудиторії допоможе
розробити більш ефективний план у досягненні маркетингових цілей. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13085 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|