Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13086

Название: Управління продажами в мережевій торгівлі
Авторы: Спащук, Богдана Василівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
управління продажами
цифровий маркетинг
мережева торгівля
Дата публикации: 28-Июн-2023
Аннотация: Натиск з боку зарубіжних компаній вимагає від Українських роздрібних продавців, використання нових методів торгівлі та ефективних технологій. Для іноземних компаній ринок України надзвичайно привабливий за своїми масштабами і можливим доходам. Ці компанії мають переваги не тільки в нових формах, методах, технологіях, але й у великих інвестиціях. Відомі транснаціональні корпорації Wal Mart, Aldi, Carrifour контролюють в окремих країнах світу від 60-90% роздрібного товарообігу. Тому мережа вітчизняних роздрібних підприємств змушена активно використовувати елементи маркетингу в цілях гнучкої адаптації до закордонних конкурентів і ринкових змін. Як світовий, так і український досвід підтверджують, що об'єднання магазинів в єдину мережу - найефективніший шлях розвитку роздрібної торгівлі. У Європі мережева торгівля контролює 70-75% роздрібного товарообігу. На думку експертів, торгова мережа може бути ефективна тоді, коли в неї входять не менше 20 магазинів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13086
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Spaschuk_Bohdana_Vasylivna_М_м-21.pdf2,66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь