Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13086
|
Название: | Управління продажами в мережевій торгівлі |
Авторы: | Спащук, Богдана Василівна Іваннікова, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | маркетинг управління продажами цифровий маркетинг мережева торгівля |
Дата публикации: | 28-Июн-2023 |
Аннотация: | Натиск з боку зарубіжних компаній вимагає від Українських роздрібних продавців, використання нових методів торгівлі та ефективних технологій. Для іноземних компаній ринок України надзвичайно привабливий за своїми масштабами і можливим доходам. Ці компанії мають переваги не тільки в нових формах, методах, технологіях, але й у великих інвестиціях. Відомі транснаціональні корпорації Wal Mart, Aldi, Carrifour контролюють в окремих країнах світу від 60-90% роздрібного товарообігу.
Тому мережа вітчизняних роздрібних підприємств змушена активно використовувати елементи маркетингу в цілях гнучкої адаптації до закордонних конкурентів і ринкових змін. Як світовий, так і український досвід підтверджують, що об'єднання магазинів в єдину мережу - найефективніший шлях розвитку роздрібної торгівлі. У Європі мережева торгівля контролює 70-75% роздрібного товарообігу. На думку експертів, торгова мережа може бути ефективна тоді, коли в неї входять не менше 20 магазинів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13086 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|