Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13088

Название: Маркетингове планування діяльності підприємств
Авторы: Клочко, Вікторія Анатоліївна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
бенчмаркінг
інноваційний проект
Дата публикации: 28-Июн-2023
Аннотация: Недостатня увага і необхідність використання сучасних технологій порівняння діяльності та методів роботи конкретного підприємства з лідерами чи ефективними компаніями інших галузей бізнесу для стратегічної орієнтації на кращі досягнення активізує проблему узагальнення характеристик окремих видів бенчмаркінгу та визначення сфер їхнього застосування в системі управління. Аналітичний огляд зарубіжних літературних джерел дозволив виявити наявність теоретико-методологічних положень і практичного досвіду ефективного організування бенчмаркінгу на підприємствах різних галузей бізнесу. При тому значна увага надається методології проведення еталонного дослідження, принципам організування та використання його результатів у практичній управлінській діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13088
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Klochko_Viktoriia_Anatoliivna_Mm-21.pdf901,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь