Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13089
|
Название: | Організація маркетингу в діяльності закладів вищої освіти |
Авторы: | Дмуховська, Оксана Миколаївна Карпенко, Наталія Володимирівна |
Ключевые слова: | маркетинг освітній маркетинг маркетинговий менеджмент маркетингові стратегії |
Дата публикации: | 28-Июн-2023 |
Аннотация: | Освіта вважається одним з основних чинників, що формує суспільство країни та забезпечує її розвиток. Розширене відтворення освітнього потенціалу країни є передумовою прогресивного розвитку суспільства, який за сучасних умов забезпечується через розвиток системи маркетингу освітніх
послуг.
Сучасний маркетинг освітніх послуг полягає в максимальному задоволенні індивідуальних потреб споживачів освітніх послуг щодо особистого та професійного зростання та підвищенні особистої цінності людини, внаслідок чого відбувається відтворення загального інтелектуального потенціалу суспільства. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13089 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|