Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13090

Название: Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчування
Авторы: Шарло, Владислав Володимирович
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг послуг
маркетинг громадського харчування
поведінка споживачів
Дата публикации: 28-Июн-2023
Аннотация: Практична значущість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що впровадження запропонованих заходів дасть змогу покращити фінансові показники підприємства, збільшити лояльність клієнтів, а також підвищити конкурентоспроможність на ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13090
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sharlo_Vladyslav_Volodymyrovych_М_м-21.pdf1,29 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь