Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13093

Название: Управління маркетингом торговельної мережі
Авторы: Пономаренко, Валерія Романівна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
торговельний маркетинг
мережева торгівля
Дата публикации: 28-Июн-2023
Аннотация: Управління маркетингом є головним засобом впливу підприємства на споживача. Маркетинг - це комплекс оперативних функціональних сфер діяльності підприємства, що безпосередньо пов’язані зі споживачем та ринком. Ключовим елементом комплексу маркетингу є товар, оскільки за допомогою саме цього елемента підприємство задовольняє основні потреби своїх споживачів. У маркетингу товар сприймається як комплекс відчутних та невідчутних властивостей, які можуть задовольняти потреби споживачів. Головна ідея маркетингу - продавати не товар як такий, а продавати засіб для вирішення споживачем своїх проблем.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13093
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ponomarenko Valeria RomanovnaMmPV-21.pdf965,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь