Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13096

Название: Управління процесом маркетингового консалтингу в сучасних умовах
Авторы: Лебідь, Юлія Володимирівна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинговий консалтинг
стратегічний маркетинг
маркетинговий менеджмент
Дата публикации: 28-Июн-2023
Аннотация: В даний час основою для існування будь-якого конкурентоспроможного підприємства є головні завдання маркетингової стратегії та планування в системі підприємництва, а саме: вивчення факторів навколишнього середовища й кон'юнктури ринку, аналіз стану внутрішнього середовища, аналіз можливих ризиків, економічне обґрунтування концепції, розробка плану маркетингу, формування плану виробництва, розрахунок очікуваних фінансових результатів, визначення джерел фінансування для реалізації обґрунтованої стратегії, розробка контрольних заходів для відстеження витрат і результатів. Планування можна визначити як одну із пріоритетних функцій управління, що полягає в підготовці різних варіантів управлінських рішень у вигляді прогнозів, проектів, програм і планів, обґрунтуванні їх оптимальності, забезпеченні можливості виконання і перевірки їх виконання. Зокрема це важливо для групи компаній з консалтингу «Аdvanter Group».
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13096
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Lebidʹ_ Yuliya_Volodymyrivna_MmPV-21.pdf1,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь