Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13108

Название: Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Уманець, Олена Володимирівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентна перевага
потенційна конкурентна перевага
Дата публикации: Ноя-2017
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 130 с.
Аннотация: В умовах ринкової економіки, які склалися в Україні, аналіз конкурентоспроможності підприємств стає об’єктивною необхідністю, оскільки в сучасній конкурентній боротьбі, що має масштабний, динамічний і гострий характер виграє те підприємство, що аналізує і відстоює свої конкурентні позиції.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13108
ISBN: 978-966-184-260-0
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Статті магістрів 2017.pdf2,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь