Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Наукові роботи студентів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13109

Название: Соціально-відповідальний маркетинг
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Керімова, Джаміля
Ключевые слова: маркетинг
конкурентоспроможність
соціально-відповідальний маркетинг
Дата публикации: Апр-2016
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XXXIХ наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2015 рік (м. Полтава, 19–20 квітня 2016 року). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 310 с.
Аннотация: В умовах фінансово-економічної кризи роль соціальної відповідальності бізнесу значно підвищується. Сьогодні вітчизняні підприємства закономірно потребують масштабних соціальноекономічних перетворень. Маркетингова діяльність включає в себе безліч аспектів, таких як оцінка потреб і можливостей ринку, розробка цінової та комунікаційної політики, аналіз конкурентів. Одним з ключових моментів маркетингової діяльності є реклама, однак в останні роки цей інструмент не цінової конкуренції придбав такий масштаб, що споживач все менше і менше звертає увагу на розташовані повсюдно рекламні щити і розтяжки.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13109
ISBN: 978-966-184-239-6
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Студ конференція 2016.pdf2,98 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь