Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13111

Название: Сегментація ринку споживачів освітніх послуг
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
освітній маркетинг
якість освіти
Дата публикации: Фев-2017
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Дистанційна освіта: забезпечення доступності та неперервної освіти впродовж життя (E-Learning and University Education2017) : матеріали XLIІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 9–10 лютого 2017 року). – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 365 с.
Аннотация: Якість надання дистанційних освітніх послуг залежить не тільки від ВНЗ але і від їх споживачів, оскільки така специфічна послуга керується інструментами двостороннього маркетингу, що й передбачає двосторонній зв’язок між виробником і споживачем. Причому, ступінь якісного надання послуги в більшій мірі залежить від того, хто її отримує.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13111
ISBN: 978-966-184-262-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
МАТЕРІАЛИ XLIІ Міжнародної науково-методичної конференції.pdf2,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь