Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13115

Название: Побудова «мелодії бренду» за допомогою нейромаркетингових технологій
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Волянська, Анастасія
Ключевые слова: маркетинг
нейромаркетинг
цифровий маркетинг
Дата публикации: Апр-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с.
Аннотация: Нейромаркетинг – це інструмент, що дозволяє краще зрозуміти споживачів та їх реакцію. Він поєднує в собі всі ефективні маркетингові тактики та науку про мозок. Насправді це всебічний підхід, спрямований на вивчення поведінки споживачів, використовуючи певні технології. Побудова «мелодії бренду» за допомогою нейромаркетингових технологій – це процес створення звукової ідентичності бренду, яка залишається у пам’яті споживачів і допомагає підсвідомо асоціювати їх з продуктом або послугою.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13115
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь