Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13116
|
Название: | Як колір автомобіля впливає на вибір споживача |
Авторы: | Іваннікова, Марина Миколаївна Климаш, Олександр |
Ключевые слова: | маркетинг нейромаркетинг сучасний маркетинг поведінка споживачів |
Дата публикации: | Апр-2023 |
Издатель: | Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Библиографическое описание: | Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с. |
Аннотация: | Колір автомобіля може впливати на вибір споживача в різних аспектах
1. Смакові уподобання: Колір автомобіля може бути одним з основних критеріїв вибору для багатьох споживачів. Наприклад, деякі люди вважають, що червоний колір є більш привабливим, тоді як інші можуть віддавати перевагу більш приглушеному кольору, такому як сірий або чорний.
2. Культурні уподобання: Колір може також відображати культурні уподобання. Наприклад, у деяких країнах білий колір вважається символом чистоти і статусу, тоді як в інших країнах цей колір пов’язують зі смертю. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13116 |
ISBN: | 978-966-184-447-3 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|