Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13116

Название: Як колір автомобіля впливає на вибір споживача
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Климаш, Олександр
Ключевые слова: маркетинг
нейромаркетинг
сучасний маркетинг
поведінка споживачів
Issue Date: Apr-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с.
Аннотация: Колір автомобіля може впливати на вибір споживача в різних аспектах 1. Смакові уподобання: Колір автомобіля може бути одним з основних критеріїв вибору для багатьох споживачів. Наприклад, деякі люди вважають, що червоний колір є більш привабливим, тоді як інші можуть віддавати перевагу більш приглушеному кольору, такому як сірий або чорний. 2. Культурні уподобання: Колір може також відображати культурні уподобання. Наприклад, у деяких країнах білий колір вважається символом чистоти і статусу, тоді як в інших країнах цей колір пов’язують зі смертю.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13116
ISBN: 978-966-184-447-3
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback