Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13120

Название: Вплив порушень журналістської етики на імідж підприємства
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Кравченко, Олександра
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова інформація
імідж компанії
журналістська етика
Дата публикации: Апр-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с.
Аннотация: Порушення журналістської етики може негативно вплинути на імідж компанії, особливо якщо вони стосуються публікацій, які стали відомі широкому загалу, оскільки зазвичай журналіст є ключовим посередником до громадськості. Основні принципи журналістської етики – це достовірність інформації, дотримання етики, що стосуються точності, об’єктивності і незалежності у своїх публікаціях. Якщо журналісти чи редактори порушують ці принципи і публікують неправдиву або недостовірну інформацію, це може призвести до втрати довіри споживачів та партнерів компанії, і безпосередньо відбитися на образі компанії перед клієнтами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13120
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь