Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13125

Название: Інтернет-маркетинг: становлення та особливості застосування в малому бізнесі
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Торяник, Валерія
Ключевые слова: малий бізнес
інтернет-маркетинг
Issue Date: Apr-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с.
Аннотация: Разом із розвитком технологій збільшуються можливості малого бізнесу. Багато підприємців, що лише починають свою діяльність, із невеликим капіталом та без суттєвих за розміром складських приміщень, обирають варіант створення власного інтернет-магазину. Таким чином процес торгівлі переходить у площину мережі Інтернет. Інтернет-маркетинг передбачає використання тих самих принципів та елементів класичного маркетингу для залучення потенційних споживачів, просування товарів чи послуг через глобальну мережу і доведення їх до покупців. Тут присутні й основні компоненти комплексу маркетингу: товар, ціна, місце та просування.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13125
ISBN: 978-966-184-447-3
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback