Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13128

Название: Концепція маркетингових досліджень і маркетингового аналізу
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Павлюк, Володимир
Ключевые слова: маркетингові дослідження
маркетинговий аналіз
Дата публикации: Апр-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 736 с.
Аннотация: Концепція маркетингового дослідження – визначає, що процес маркетингового дослідження ґрунтується на постановці завдання, формуванні цілі дослідження та розробці процесу його проведення. Ціль дослідження формується на підставі існуючої ринкової ситуації. Саме за нею і визначаються завдання, що в подальшому спрямовуються на стратегічні орієнтири підприємства та його діяльність на ринку. Формат стратегічного розвитку підприємства залежить від рівня невизначеності у зовнішньому середовищі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13128
ISBN: 978-966-184-447-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь