Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13130

Название: Процес взаємодії ВНЗ та підприємств-баз практичної підготовки майбутніх маркетологів
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: освітній маркетинг
якість вищої освіти
компетентності маркетолога
Дата публикации: Фев-2015
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Якість вищої освіти: вдосконалення змісту та організації практичної підготовки студентів: матеріали XL Міжнародної науково-методичної конференції 25–26 лютого 2015 року. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – 398 с.
Аннотация: Однією із негативних тенденцій, які свідчать про незадовільний стан української освіти, є її невідповідність європейським і світовим ринкам праці. Європейська освіта, в першу чергу націлена на формування тих рис, що формуються під впливом саме практичної підготовки майбутніх спеціалістів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13130
ISBN: 978-966-184-192-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Оп_konferen_ПУЕТ_25-26.02.15 р.pdf3,28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь