Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13131

Название: Сучасні компетентності майбутніх маркетологів за вимогами роботодавців
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: конкурентоспроможність випускника
освітній маркетинг
якість освіти
Дата публикации: Ноя-2018
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Якість вищої освіти: компетентнісний підхід у підготовці сучасного фахівця : матеріали XLІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 14–15 листопада 2018 року). – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 328 с.
Аннотация: Сьогодення освітнього процесу, що ґрунтується на формуванні компетентностей, потребує їх адаптації до ринкових процесів через узгодження освітнього стандарту з вимогами роботодавців та створення ефективного менеджменту освітніх послуг. Виконання вимог ринку праці щодо якості отриманих знань, умінь та навичок випускника університету можливо за умови формування інтегральної взаємодії практика-експерта із викладацьким складом кожної освітньої програми, яка передбачає не тільки надбання відповідних знань, а й здатність жити і ефективно функціонувати в суспільстві. Інтеграційна платформа дозволить досягти молодому фахівцю високого рівня конкурентоспроможності за професійним та соціально-культурним статусом
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13131
ISBN: 978-966-184-332-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11.2018.pdf2,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь