Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13132

Название: Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у Міжнародному Кооперативному Альянсі
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іванніков, Роман Вячеславович
Ключевые слова: кооперативна ідентичність
Міжнародний Кооперативний Альянс
світовий кооперативний рух
Укркоопспілка
кооперативний бренд
Дата публикации: Май-2021
Издатель: НМЦ «Укоопосвіта»
Библиографическое описание: Збірник тез доповідей учасників Вісімнадцятої науково-практичної конференції студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства». Частина 1. – К. : НМЦ «Укоопосвіта», 2021. – 112 с.
Аннотация: Сучасні тенденції розвитку міжнародної співпраці не залишають осторонь споживчу кооперацію України. Залучитися до світової спільноти кооперативів є одним із найважливіших напрямків діяльності сучасної системи Укркоопспілки. І тут ключовим стає процес сприйняття, визнання та залучення до міжнародної співпраці підприємств та організацій усієї кооперативної системи України. Визнання відбувається за наявності та використання однотипних принципів у роботі, постійної взаємодії, а отже, сприймаються у свідомості суспільства як бренд.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13132
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збiрник_виступiв_2021_Ч-1.pdf5,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь