Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13262
|
Название: | Управління продажами в мережевій торгівлі |
Авторы: | Іваннікова, Марина Миколаївна Спащук, Богдана Василівна |
Ключевые слова: | мережева торгівля інтернет-торгівля цифровий маркетинг |
Дата публикации: | Дек-2022 |
Издатель: | Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Аннотация: | Актуальність теми дипломної роботи - управління продажами в мережевій торгівлі.
Натиск з боку зарубіжних компаній вимагає від Українських роздрібних продавців, використання нових методів торгівлі та ефективних технологій. Для іноземних компаній ринок України надзвичайно привабливий за своїми масштабами і можливим доходам. Ці компанії мають переваги не тільки в нових формах, методах, технологіях, але й у великих інвестиціях. Відомі транснаціональні корпорації Wal Mart, Aldi, Carrifour контролюють в окремих країнах світу від 60-90% роздрібного товарообігу. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13262 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|