Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13263

Название: Маркетинговий інструментарій формування профілю банку в соціальних мережах
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Остапенко, Владислав Анатолійович
Ключевые слова: маркетинг
банківський маркетинг
цифрові технології в маркетингу
Дата публикации: Дек-2022
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Аннотация: Умови діяльності фінансово-кредитної системи України стають усе більш динамічними і складними, а фінансово-економічні відносини – більш глобалізованими та невизначеними. Виявлення всіх наявних можливостей прибуткового функціонування банківської установи є все більш актуальним, тим більше, що загострення конкуренції у боротьбі за споживача привертає увагу до маркетингу як однієї із складових систем банку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13263
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ostapenko_Vladyslav_Anatoliyovych_М_м-21.pdf2,72 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь