Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13290

Название: Socio-ethical marketing in the context of the 5.0 concept
Авторы: Karpenko, Nataliya
Ivannikova, Maryna
Ключевые слова: Socio-ethical marketing
Marketing 5.0
marketing innovations
Дата публикации: Дек-2023
Издатель: Bielsko-Biala: WSEH
Библиографическое описание: Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]
Серия/номер: December, 2023;
Аннотация: Social and ethical marketing is seen as a systematic decision-making process based on the analysis of situations and the formulation of goals. Socio-ethical marketing can serve as a tool to overcome the contradictions and ambiguities of scientific and technological progress, focusing on humane and careful treatment of any kind of resources and health care.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13290
ISBN: 978-83-63649-15-9
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Marketing_of_innovations_WSEH_2023_.pdf3,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь