Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13298
|
Название: | Аспекти формування мотивації студентів закладу вищої освіти до здоров'язбережувального дозвілля |
Авторы: | Шара, Світлана Ісенко, Максим |
Ключевые слова: | студент мотивація дозвілля відпочинок здоров'язбережувальна діяльність здоров'язбережувальне середовище student motivation leisure recreation stimulus health-preserving activity health-preserving environmen |
Дата публикации: | 20-Дек-2023 |
Серия/номер: | Збірник статей магістрів;ПУЕТ 2022 |
Аннотация: | Статтю присвячено проблемі організації здоров’язбережувального освітнього середовища в закладі вищої освіти. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури виокремлено чинники погіршення здоров’я студентів та обґрунтовано причини даного явища. У статті проаналізовано аспекти форму-
вання мотивації студентів до здоров’язбережувального дозвілля, які позитивно впливають на розвиток особистості та покращують мотивацію до навчання. З’ясовано, що найбільш доцільними з точки зору позитивного впливу на здоров’я студентів є технології, які беруть до уваги більшість факторів, що впливають на здоров’я; враховують вікові та індивідуальні особли-вості студентів; забезпечують запровадження цілей та змісту діяльності закладу вищої освіти щодо формування здорового способу життя |
Описание: | The article is devoted to the problem of organizing a healthpreserving educational environment in a higher education institution. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, the factors of deterioration of students’ health were identified and the reasons for this phenomenon were substantiated. The article analyzes aspects of the formation of students’ motivation for healthpreserving leisure time, which have a positive effect on perso-nality development and improve motivation to study. It was found that the most appropriate from the point of view of positive impact on students' health are technologies that take into account most of the factors affecting health; take into account the age and individual characteristics of students; ensure the implementation of the goals and content of the higher education institution's activities regarding the formation of a healthy lifestyle. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13298 |
ISBN: | 978-966-184-435-2 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|