Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13302

Название: Distance learning as a relevant educational technology in higher education institutions
Другие названия: Дистанційне навчання як актуальна освітня технологія у ВНЗ
Авторы: Шара, Світлана
Нестуля, Світлана
Shara, Svitlana
Nestulya, Svitlana
Ключевые слова: пандемія
навчання
цифровізація
університет
набуття професійної компетентності
acquisition of professional competence
pandemic
digitalisation
training
university
Дата публикации: 20-Дек-2023
Серия/номер: "Педагогіка та психологія";Т ОМ 9, №1
Аннотация: Актуальність теми зумовлена тим, що сучасні умови, а саме епідемія COVID-19 та введення воєнного стану в Україні, зумовлюють динамічні зміни в різних сферах людської діяльності, в тому числі і в освіті. Незважаючи на внутрішні та зовнішні перешкоди, освітній процес не припиняється, і є потреба адаптуватися до масштабних змін у країні. Освітня галузь трансформувалася від традиційної форми освітнього процесу, а саме очної, до дистанційного онлайн-навчання. З огляду на це, метою дослідження є аналіз особливостей впровадження процесу дистанційного навчання у вищому навчальному закладі України, а саме у вищому навчальному закладі Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Для широкого розуміння проблеми та окреслення перспектив якісного освітнього процесу в контексті глобальних процесів у дослідженні використано кілька методів, зокрема аналізу, синтезу, дедукції та опитування. У дослідженні окреслено основні зміни, які впроваджує керівництво вищих навчальних закладів у відповідь на соціальні виклики, пов’язані з пандемією та війною. Оцінено ефективність використання спеціальних програм під час навчальних занять у процесі дистанційної освіти. Обґрунтовано гнучкість освітньої сфери, визначено переваги та недоліки дистанційного навчання щодо якості освіти. Наведено результати студентського опитування, що відображає реальне ставлення студентів до онлайн-навчання. Практична цінність роботи полягає в тому, що її результати можуть бути використані вчителями для вибору якісних засобів, призначених для реалізації завдань навчання в дистанційному освітньому форматі.Ukraine "On Higher Education" were examined for efficiency and proactivity, respectively. The theoretical and doctrinal views on digitalization of the scientific and professional space have been studied. The study of the international consulting group "Deloitte" regarding the social perception of the "technology of educational and scientific processes" in the USA is singled out. The position of the International Council for Open and Distance Education (International Council for Open and Distance Education) regarding the promising features of the EU Digital Education Action Plan 2021-2027 is outlined. Based on the data provided by the Razumkov Center, the key aspects of the reception of professional digital educational approaches of the EU in the legal field of Ukraine are outlined. A point-by-point review of innovations in the field of education and science and their compliance with democratic, legal, socio-educational standards introduced by the Basic Law – the Constitution of Ukraine (Article 53 of the Constitution) was carried out. The segment of the official EU web page – the European Education Area – was analyzed for fundamental educational and digital innovations. On the basis of the studied material, the author developed a mechanism of "ideal remote response" of the scientific and educational sector of Ukraine, the EU, the USA, etc. on global security and geopolitical threats.
Описание: Науковий вісник Мукачівського державного університету
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13302
ISSN: 2413-3329
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”_2023_Vol. 9, No. 1_39-46.pdfФахова стаття306,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь