Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13307

Название: Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни
Авторы: Карпенко, Н. В.
Іваннікова, М. М.
Ключевые слова: маркетинг
діджитал-маркетинг
цифровий маркетинг
цифрова економіка
цифрові інструменти управління маркетингом
SMM
контент-маркетинг
нейромаркетинг
маркетингові дослідження
цифровий ринок
цифрові технології в освіті
Дата публикации: 2023
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – 230 с.
Аннотация: У збірнику наукових праць розглянуто інноваційні інструменти цифрового маркетингу в управлінні діяльністю сучасних підприємств, актуальні підходи до вдосконалення процедур маркетингових досліджень в цифровому середовищі та особливості маркетингової освіти в умовах діджиталізації. Збірник призначено для фахівців з маркетингу, викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, а також усіх, хто цікавиться проблемами маркетингу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13307
ISBN: 978-966-184-453-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року.pdf2,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь