Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13310

Название: Менеджмент логістичних компаній на засадах врахування психології споживачів
Другие названия: Management of logistics companies on the basis of accounting consumer psychology
Авторы: Юдічева, Ольга
Бондар-Підгурська, Оксана
Ключевые слова: менеджмент
логістичні компанії
психологія споживачів
логістика
споживач
емоції
довіра
logistics
consumer
psychology
emotions
trust
management
Дата публикации: 28-Дек-2023
Библиографическое описание: Юдічева Ольга, Бондар-Підгурська Оксана. Менеджмент логістичних компаній на засадах врахування психології споживачів. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: матеріали IІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (3 листопада 2023 р., м. Київ). Київ : КНЕУ, 2023. 183 с. С. 59-61.
Аннотация: Обґрунтовано важливість використання психологічних аспектів поведінки споживачів у менеджменті логістичних компаній. Рекомендовано застосування ситуаційного підходу та принципів врахування психології споживачів у цьому процесі – чіткого розуміння очікувань клієнтів, особливостей сприйняття подій і рушійних сил щодо прийняття ними рішень. Вищезазначене сприятиме підвищенню рівня ефективності менеджменту логістики у частині формування процесів, орієнтованих на клієнта, що позитивно вплине на загальну результативність діяльності компаній та якість обслуговування клієнтів. The importance of using psychological aspects of consumer behavior in the management of logistics companies is substantiated. It is recommended to use a situational approach and the principles of taking into account the psychology of consumers in this process, namely: a clear understanding of customer expectations, peculiarities of the perception of events and driving forces for their decision-making. The above will contribute to increasing the level of efficiency of logistics management in terms of the formation of customer-oriented processes, which will positively affect the overall effectiveness of the companies' activities and the quality of customer service.
Описание: Впровадження психологічних принципів споживачів та ідей у логістичні стратегії на засадах ситуаційного підходу допоможе компаніям розблокувати новий рівень ефективності, змінити динаміку власної команди, поліпшити взаємодію зі споживачами, тобто гармонізувати логістичні операції з психологічними потребами споживачів, що дозволить підвищити рівень результативності їх діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13310
ISSN: 978-966-926-459-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Менеджмент логістичних компаній на засадах врахування психології споживачів.pdf1,19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь