Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13322

Название: Франчайзингова модель розвитку бізнесу
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Андрющенко, Олеся
Ключевые слова: маркетинг
франчайзинг
малий бізнес
Issue Date: 25-Apr-2023
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Библиографическое описание: Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 423-425
Аннотация: Франчайзинговий бізнес зародився дуже давно, але без його існування багатомільйонні корпорації не змогли б поширювати свій продукт за допомогою торгових точок по всьому світу. Сьогодні франчайзинг є найбільш перспективним та ефективним у веденні бізнесу є широко поширеним як у Європі, так і в Америці. Це зумовлює велику кількість переваг та привабливість франчайзингу для обох учасників франчайзингових відносин. Для підприємців ця модель надає бізнес з стабільним доходом та малими ризиками, а також можливість розширити своє місце і вплив на ринку. Отже не дивно що у наш час франчайзингова модель є такою поширеною.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13322
ISBN: 978-966-184-447-3
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник студ конф ПУЕТ, 2023.pdf7,4 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback