Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13323

Название: Маркетингові стратегії споживчих кооперативів у сучасному світі: інноваційні практики
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Любимов, Олександр
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
стратегічний маркетинг
кооперативний маркетинг
споживча кооперація
Issue Date: 12-May-2023
Издатель: НМЦ «Укоопосвіта»
Библиографическое описание: Збірник тез доповідей учасників Дев’ятнадцятої науково-практичної конференції студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства». Частина 2. –К. : НМЦ «Укоопосвіта», 2023. – с. 3-7.
Аннотация: У роботі досліджено роль споживчих кооперативів в економіці України та її соціальному середовищі, доведена важливість їх функціонування та подальшого розвитку сільських населених пунктів. Однак, сучасні умови господарської діяльності потребують застосування ними інноваційних маркетингових технологій, що в подальшому вплине на підвищення ефективності та конкурентоспроможності кооперативних об’єднань. На основі проведеного дослідження було виявлено, що інноваційні маркетингові стратегії є важливим фактором для успіху споживчих кооперативів на ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13323
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збiрник тез доповідей 2023 Ч-2.pdf5,27 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback