Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13324

Название: Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіях
Авторы: Латиш, Вікторія Сергіївна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
нейромаркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
Дата публикации: 23-Ноя-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Латиш В. С., Іваннікова М. М. Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіях / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 161-165.
Аннотация: Дослідження нейромаркетингу базуються на нейронауці, а роль методів нейровізуалізації полягає у перевірці гіпотез, покращенні наявних знань і перевірці впливу маркетингових стимулів на мозок споживача
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13324
ISBN: 978-966-184-239-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник маркетинг_Латиш_Іваннікова.pdf425,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь