Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13326

Название: Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємства
Авторы: Цап, Павло Павлович
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
стратегічний маркетинг
Issue Date: 23-Nov-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Цап П. П., Карпенко Н. В. Маркетингове стратегічне планування ринкової діяльності підприємства / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 210-212.
Аннотация: Маркетингове стратегічне планування виступає інструментом формування стратегічних завдань підприємства на ринку відповідної організаційної структури. Основними завданнями стратегічного планування виступають наступні складові: визначення цілей і напрямків діяльності підприємства; визначення альтернативних варіантів реалізації та координації його напрямків діяльності; оцінка сильних і слабких сторін підприємства на ринку, а також можливостей і загроз; створення умов для ефективного розподілу продукції; визначення та обґрунтування планових завдань із застосуванням маркетингових дій; кінцева оцінка маркетингових досягнень з використанням обґрунтованого стратегічного планування.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13326
ISBN: 978-966-184-239-6
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збірник маркетинг_Цап_Карпенко.pdf415,7 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback