Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13327

Название: CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтами
Авторы: Желізняк, Владислав Вікторович
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингове управління
CRM-системи
Дата публикации: 23-Ноя-2023
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Желізняк В. В., Іваннікова М. М. CRM-система як цифрове рішення для управління клієнтами / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 176-180.
Аннотация: CRM-системи збирають дані про клієнтів через різні канали та точки контакту між клієнтом і компанією. Це можуть бути веб-сайт компанії, телефони, чати, пряма поштова розсилка, промо-матеріали та соціальні мережі. CRM-системи також можуть надати персоналу, який працює з клієнтами, докладні дані про особисту інформацію клієнтів, історію покупок, купівельні переваги та проблеми.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13327
ISBN: 978-966-184-239-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Збірник маркетинг_Желізняк_Іваннікова.pdf508,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь