Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13380

Название: СММ-маркетинг як засіб підвищення привабливості закладів ресторанного бізнесу
Авторы: Володько, Ольга Василівна
Іванов, Владислав Ігоревич
Дата публикации: Ноя-2023
Издатель: РВВ ПУЕТ
Библиографическое описание: В. І. Іванов, О. В. Володько. СММ-маркетинг як засіб підвищення привабливості закладів ресторанного бізнесу: Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів ІХ Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30 листопада 2023 року). Полтава : ПУЕТ, 2023. C.68-70
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13380
ISBN: 978-966-184-454-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ІХ Міжнародна молодіжна науково-практична інтернет-конференція.pdf575,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь