Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13387

Название: Вплив емоційно-психологічного стану споживачів на рішення щодо покупок: ситуаційний маркетинг
Авторы: Юдічева, О. П.
Бондар-Підгурська, О. В.
Ключевые слова: емоційно-психологічний стан
споживач
ситуаційний маркетинг
покупки
Дата публикации: 20-Янв-2024
Библиографическое описание: Юдічева О. П., Бондар-Підгурська О. В. Вплив емоційно-психологічного стану споживачів на рішення щодо покупок: ситуаційний маркетинг. «Проблеми генезису економіки інтелектуально-інноваційного капіталу»: матеріали IІI Міжнародної науково-практичної конференції (7-8 листопада, м. Київ). Київ: КНУБА. С.116-120.
Аннотация: Вибір правильної маркетингової стратегії веде до повного задоволення потреби споживача та емоції задоволення. У протилежному випадку варто обрати іншу стратегію.
Описание: Емоції споживачів можуть бути сильною рушійною силою, коли мова йде про покупки. Практично будь-яка емоція може вплинути на придбання того чи іншого товару, тому вивчення їх впливу на бажання споживача придбати той чи інший товар є актуальним. Приймаючи рішення про покупку, на споживачів впливають їхні переконання, погляди, цінності, риси особистості та інші психологічні фактори
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13387
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2023_Тези_Юдичева_Бондар_жовтень.docx1,68 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть
Вплив емоційно-психологічного стану споживачів на рішення щодо покупок ситуаційний маркетинг.pdf1,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь