|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13437
|
| Название: | Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку |
| Авторы: | Пилипенко, Роман Сергійович Карпенко, Наталія Володимирівна |
| Ключевые слова: | маркетинг маркетинг інновацій стратегічний маркетинг конкурентоспроможність |
| Дата публикации: | 2024 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Пилипенко Р. С. Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Роман Сергійович Пилипенко ; наук. кер. Н. В. Карпенко. – Полтава, 2024. – 91 с. |
| Аннотация: | Фінансовий ринок є однією з найважливіших складових економіки будь-якої країни. Він забезпечує перерозподіл фінансових ресурсів між економічними агентами, що сприяє розвитку виробництва, торгівлі та інвестицій.
Ефективність функціонування фінансового ринку залежить від багатьох факторів, одним з яких є ефективність взаємодії його суб’єктів. Маркетингове забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку є важливим інструментом підвищення ефективності цього процесу.
Сучасний стан маркетингу на фінансовому ринку характеризується рядом тенденцій, зокрема: зростанням ролі маркетингу в діяльності суб’єктів фінансового ринку; розширенням спектру маркетингових інструментів і методів, що застосовуються на фінансовому ринку; посиленням конкуренції між суб’єктами фінансового ринку, що вимагає від них удосконалення маркетингової діяльності; глобалізацією фінансових ринків, що вимагає від суб’єктів фінансового ринку адаптації їх маркетингової діяльності до міжнародних стандартів.
Незважаючи на позитивні тенденції, на сучасному етапі розвитку маркетингу на фінансовому ринку існує ряд проблем, зокрема: недостатня теоретична розробленість питань маркетингового забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку; недостатня практика застосування маркетингових інструментів і методів у взаємодії суб’єктів фінансового ринку; відсутність єдиних стандартів маркетингової діяльності суб’єктів фінансового ринку.
Мета дослідження полягає є розробці теоретико-методологічних основ маркетингового забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку.
Мета дослідження потребує розв’язання таких завдань:
- розкрити сутність поняття, цілей, принципів та загальну характеристику маркетингового забезпечення;
- охарактеризувати роль маркетингового забезпечення у функціонуванні підприємства;
- дати загальну характеристику видів суб’єктів фінансового ринку;
- обгрунтувати сучасний стан та заходи маркетингового забезпечення, які спрямовані на взаємодію суб’єктів фінансового ринку;
- проаналізувати ефективність системи організаційно-економічних зв’язків маркетингового забезпечення взаємодії суб’єктів фінансового ринку;
- систематизувати проблемні аспекти маркетингового забезпечення спрямованих на взаємодію суб’єктів фінансового ринку, а також зарубіжний досвід.
Об’єктом дослідження є взаємодія суб’єктів фінансового ринку. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13437 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|