Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13438

Название: Маркетинг у формування екологічної свідомості споживачів
Авторы: Ульхова, Анна Анатоліївна
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
соціально-відповідальний маркетинг
стійка мода
Дата публикации: 2024
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Ульхова А. А. Маркетинг у формуванні екологічної свідомості суспільства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Анна Анатоліївна Ульхова ; наук. кер. Н. В. Карпенко. – Полтава, 2024. – 62 с.
Аннотация: Актуальність даної теми полягає в тому, що сьогодні підприємства одне за одним звертаються до концепцій стійкої моди, відходячи від попередніх, звичних прийомів та способів створення одягу. Популярність еко-руху зростає, адже навіть найвідоміші світові бренди впроваджують у процес виготовлення своєї продукції екологічні аспекти. Метою наукової роботи є вивчення принципів та концепцій стійкої моди, стан розвитку стійкої моди в Україні та світі на прикладах уже існуючих брендів та їхніх активістів. Саме власне свідоме споживання та заклик оточуючих до відповідального використання речей є кінцевим результатом нашого дослідження. Аби досягти поставленої мети, ми ставимо перед собою такі завдання: - Зрозуміти, що таке стійка мода; - Дослідити стан еко-руху у світі; - Визначити причини відсутності свідомості у споживачів; - Проаналізувати відомі бренди та перспективи розвитку в Україні. Під час написання роботи використовувалися такі методи як пошуковий або дослідницький (пошук та зберігання інформації з використаних джерел), аналітичний (аналізували та структурували знайдену інформацію), науковий підхід (створювали нову послугу, яка буде запропонована споживачам). Усі дослідження були кабінетними, збиралася та аналізувалася як первинна (невідома), так і вторинна (уже існуюча) інформація.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13438
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ulʹkhova Anna Anatoliyivna М м - 21.pdf2,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь