|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13438
|
| Название: | Маркетинг у формування екологічної свідомості споживачів |
| Авторы: | Ульхова, Анна Анатоліївна Карпенко, Наталія Володимирівна |
| Ключевые слова: | маркетинг маркетинг інновацій соціально-відповідальний маркетинг стійка мода |
| Дата публикации: | 2024 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Ульхова А. А. Маркетинг у формуванні екологічної свідомості суспільства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Анна Анатоліївна Ульхова ; наук. кер. Н. В. Карпенко. – Полтава, 2024. – 62 с. |
| Аннотация: | Актуальність даної теми полягає в тому, що сьогодні підприємства одне за одним звертаються до концепцій стійкої моди, відходячи від попередніх, звичних прийомів та способів створення одягу. Популярність еко-руху зростає, адже навіть найвідоміші світові бренди впроваджують у процес виготовлення своєї продукції екологічні аспекти.
Метою наукової роботи є вивчення принципів та концепцій стійкої моди, стан розвитку стійкої моди в Україні та світі на прикладах уже існуючих брендів та їхніх активістів. Саме власне свідоме споживання та заклик оточуючих до відповідального використання речей є кінцевим результатом
нашого дослідження.
Аби досягти поставленої мети, ми ставимо перед собою такі завдання:
- Зрозуміти, що таке стійка мода;
- Дослідити стан еко-руху у світі;
- Визначити причини відсутності свідомості у споживачів;
- Проаналізувати відомі бренди та перспективи розвитку в Україні.
Під час написання роботи використовувалися такі методи як пошуковий або дослідницький (пошук та зберігання інформації з використаних джерел), аналітичний (аналізували та структурували знайдену інформацію), науковий підхід (створювали нову послугу, яка буде запропонована споживачам). Усі дослідження були кабінетними, збиралася та аналізувалася як первинна (невідома), так і вторинна (уже існуюча) інформація. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13438 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|