Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444

Название: Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг
Авторы: Пастернак, Дмитро Олександрович
Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг послуг
маркетингова діяльність
ТОВ «Нова Пошта»
Дата публикации: 6-Фев-2024
Аннотация: Маркетинг у сфері послуг вимагає глибокого розуміння взаємодії з клієнтами, управління їх очікуваннями та надання високоякісних послуг. Пріоритет полягає в тому, щоб споживач відчував не лише задоволення від придбаного продукту чи послуги, але й позитивний досвід спілкування з компанією. Такий підхід визначається особливими відносинами, що складаються між клієнтом та виконавцем послуги, і враховує фактори, які важливі для споживачів при виборі саме цієї конкретної компанії.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кваліфікаційна_робота_Пастернак.pdf851,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь