|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444
|
| Название: | Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») |
| Авторы: | Пастернак, Дмитро Олександрович Трайно, Вікторія Миколаївна |
| Ключевые слова: | маркетинг маркетинг послуг маркетингова діяльність ТОВ «Нова Пошта» |
| Дата публикации: | 2024 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Пастернак Д. О. Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Дмитро Олександрович Пастернак ; наук. кер. В. М. Трайно. – Полтава, 2024. – 99 с. |
| Аннотация: | Маркетинг у сфері послуг вимагає глибокого розуміння взаємодії з клієнтами, управління їх очікуваннями та надання високоякісних послуг. Пріоритет полягає в тому, щоб споживач відчував не лише задоволення від придбаного продукту чи послуги, але й позитивний досвід спілкування з компанією. Такий підхід визначається особливими відносинами, що складаються між клієнтом та виконавцем послуги, і враховує фактори, які важливі для споживачів при виборі саме цієї конкретної компанії.
Мета роботи – наукове обґрунтування теоретичних і методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг (на матеріалах «Нова Пошта»)».
Досягнення даної мети зумовило необхідність вирішення наступних завдань:
1. охарактеризувати основні аспекти маркетингу у сфері послуг;
2. висвітлити особливості маркетингової стратегії як інструменту розвитку підприємства у сфері послуг;
3. розкрити особливості забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг;
4. проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Нова пошта»;
5. оцінити ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Нова Пошта»;
6. розробити пропозиції щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Нова Пошта»;
7. висвітлити вплив запропонованих рекомендацій на основні показники діяльності ТОВ «Нова Пошта».
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства сфери послуг. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|