Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444

Название: Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)
Авторы: Пастернак, Дмитро Олександрович
Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг послуг
маркетингова діяльність
ТОВ «Нова Пошта»
Дата публикации: 2024
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Пастернак Д. О. Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Дмитро Олександрович Пастернак ; наук. кер. В. М. Трайно. – Полтава, 2024. – 99 с.
Аннотация: Маркетинг у сфері послуг вимагає глибокого розуміння взаємодії з клієнтами, управління їх очікуваннями та надання високоякісних послуг. Пріоритет полягає в тому, щоб споживач відчував не лише задоволення від придбаного продукту чи послуги, але й позитивний досвід спілкування з компанією. Такий підхід визначається особливими відносинами, що складаються між клієнтом та виконавцем послуги, і враховує фактори, які важливі для споживачів при виборі саме цієї конкретної компанії. Мета роботи – наукове обґрунтування теоретичних і методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг (на матеріалах «Нова Пошта»)». Досягнення даної мети зумовило необхідність вирішення наступних завдань: 1. охарактеризувати основні аспекти маркетингу у сфері послуг; 2. висвітлити особливості маркетингової стратегії як інструменту розвитку підприємства у сфері послуг; 3. розкрити особливості забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; 4. проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Нова пошта»; 5. оцінити ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Нова Пошта»; 6. розробити пропозиції щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Нова Пошта»; 7. висвітлити вплив запропонованих рекомендацій на основні показники діяльності ТОВ «Нова Пошта». Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства сфери послуг.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13444
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кваліфікаційна_робота_Пастернак.pdf851,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь