|
|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13485
|
| Название: | Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єру |
| Авторы: | Івченко, Володимир Сергійович Іваннікова, Марина Миколаївна |
| Ключевые слова: | маркетинг маркетинг інновацій цифровий маркетинг маркетингові стратегії інноваційний маркетинговий інструментарій |
| Дата публикации: | 2024 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Івченко В. С. Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єру : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Володимир Сергійович Івченко ; наук. кер. М. М. Іваннікова. – Полтава, 2024. – 101 с. |
| Аннотация: | Основними світовими тенденціями на сьогодні є швидка цифровізація економіки і все більш зростаюча ефективна діяльність бізнесу в інтернеті – просторі, що значно скорочує географічні, економіки і культурні відстані між країнами. Це глобалізує можливості бізнесів і сприяє розширенню географії своєї ніші ринку, що призводить до збільшення обсягів виробництва і продажів, і, звісно, прибутків, що і є основною, кінцевою метою діяльності будь – кого.
Звісно, це потребує вдосконалення стратегій маркетингу. Загальновідомо, що стратегії маркетингу оновлюються що кілька років. А в умовах динамічного сьогодення, коли клієнти, маючи постійний доступ до інтернету і бажають швидко купити якісний товар чи послугу, не витрачаючи на це багато часу, бо реальність така, що його просто банально не вистачає, необхідно так продумати свою маркетингову стратегію, щоб виділятися з натовпу і ненав’язливо,продумано контактувати з клієнтами лише в кількох найважливіших моментах взаємодії і продавати свій унікальний продукт, отримуючи при цьому і насолоду, і вигоду в вигляді прибутку.
Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження існуючої маркетингової стратегії на підприємстві з розробки та продажу дизайнів інтер’єру та розробка рекомендацій ефективного маркетингового забезпечення на 2024 р. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13485 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|