Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13485

Название: Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єру
Авторы: Івченко, Володимир Сергійович
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
цифровий маркетинг
маркетингові стратегії
інноваційний маркетинговий інструментарій
Дата публикации: 2024
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Івченко В. С. Маркетингове забезпечення процесів розробки та продажу дизайнів інтер’єру : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Володимир Сергійович Івченко ; наук. кер. М. М. Іваннікова. – Полтава, 2024. – 101 с.
Аннотация: Основними світовими тенденціями на сьогодні є швидка цифровізація економіки і все більш зростаюча ефективна діяльність бізнесу в інтернеті – просторі, що значно скорочує географічні, економіки і культурні відстані між країнами. Це глобалізує можливості бізнесів і сприяє розширенню географії своєї ніші ринку, що призводить до збільшення обсягів виробництва і продажів, і, звісно, прибутків, що і є основною, кінцевою метою діяльності будь – кого. Звісно, це потребує вдосконалення стратегій маркетингу. Загальновідомо, що стратегії маркетингу оновлюються що кілька років. А в умовах динамічного сьогодення, коли клієнти, маючи постійний доступ до інтернету і бажають швидко купити якісний товар чи послугу, не витрачаючи на це багато часу, бо реальність така, що його просто банально не вистачає, необхідно так продумати свою маркетингову стратегію, щоб виділятися з натовпу і ненав’язливо,продумано контактувати з клієнтами лише в кількох найважливіших моментах взаємодії і продавати свій унікальний продукт, отримуючи при цьому і насолоду, і вигоду в вигляді прибутку. Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження існуючої маркетингової стратегії на підприємстві з розробки та продажу дизайнів інтер’єру та розробка рекомендацій ефективного маркетингового забезпечення на 2024 р.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13485
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ)
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ivchenko_Volodymyr_Serhiiovych_Mm-21.pdf1,84 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь