Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Матеріали конференцій (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13552

Название: Психологічний моніторинг якості освітнього процесу у закладі вищої освіти
Авторы: Тодорова, Ірина Степанівна
Ключевые слова: моніторинг якості освіти
ефективний зворотній зв'язок
заклад вищої освіти
методика комплексної оцінки ефективності навчальної діяльності студентів
Дата публикации: 10-Мар-2024
Аннотация: У сучасних умовах важливим напрямом роботи психологічної служби закладу вищої освіти стає участь у забезпеченні якості навчання, як визначальної умови для емоційної стабільності та життєстійкості учасників освітнього процесу. Психологічна служба може проводити психологічний моніторинг якості освітнього процесу, мета якого полягає в удосконаленні системи організації навчання на основі отримання інформації про змістові параметри навчальної діяльності студентів та її ефективність. Психологічний моніторинг якості освітнього процесу вирішує наступні завдання: дозволяє студентам опанувати навиками саморефлексії та прийомами змістовної самооцінки власної навчальної діяльності; формує у здобувачів освіти позицію активного суб'єкту професійної підготовки; створює практичний інструментарій для реалізації принципів гуманізації і демократизації освітнього процесу на основі вивчення психоемоційного стану студентів, урахування їх запитів, сподівань, думок; забезпечує ефективний та багатогранний зв’язок між студентами та викладачами; дозволяє оцінити рівень задоволеності студентів якістю навчального процесу; надає викладачам та керівництву аналітичні дані про ключові якісні параметри освітнього процесу та ефективність навчальної діяльності студентів. Представлено авторську методику моніторингу якості освітнього процесу, яка побудована на засадах ефективного зворотного зв’язку, при якому студенти оцінюють не викладача, а власний стан та реакції в процесі навчання (фактично використовують Я-судження), що не актуалізує захисних реакцій та не підвищує тривожність учасників освітнього процесу, що надзвичайно актуально саме в умовах соціальної нестабільності.
Описание: Тодорова І. С. Психологічний моніторинг якості освітнього процесу у закладі вищої освіти // Роль психологічної служби ЗВО у збереженні психологічної стійкості й розвитку особистісного потенціалу учасників освітнього процесу вищої школи України в реаліях війни та повоєнний період: матеріали ІІІ Всеукраїнського круглого столу (21.04.2023р.). Полтава: Астрая, 2023. 186 С. 92-96.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13552
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тодорова І.С. Психологічний моніторинг якості освітнього процесу_Круглий стіл АПВШУ_ 21.04. 2023 р..pdf454,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь