Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13840

Название: Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування роботи персоналу на підприємстві
Авторы: Паламарчук, Сергій Валерійович
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
маркетинг персоналу
Дата публикации: 26-Окт-2023
Издатель: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Библиографическое описание: Паламарчук, С. В. Теоретичні основи маркетингового стратегічного планування роботи персоналу на підприємстві / Трансформаційні процеси в економіці: від конкуренції до кооперації : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 26 жовтня 2023 року). – Хмельницький : ХКТЕІ, 2023. – С.45-47.
Аннотация: Ефективне функціонування підприємства в сучасних умовах господарювання визначається адекватною стратегією ефективного використання та розвитку персоналу, яка є одним з найважливіших інструментів реалізації основних функцій системного управління.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13840
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Паламарчук.pdf727,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь