Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13850

Название: Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
Авторы: Франко, Людмила Сергіївна
Супрунець, Олександр Сергійович
Issue Date: 22-May-2024
Серия/номер: Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я (MicroCAD-2024);ХXХІI Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13850
ISSN: 2786-9253 (Online)
Appears in Collections:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf723,61 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback