Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13850

Название: Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК
Авторы: Франко, Людмила Сергіївна
Супрунець, Олександр Сергійович
Дата публикации: 22-Май-2024
Серия/номер: Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я (MicroCAD-2024);ХXХІI Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13850
ISSN: 2786-9253 (Online)
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf723,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь