Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14318

Название: Формування лояльності споживачів та персоналу організації: значення та напрями забезпечення
Авторы: Рибалко-Рак, Леся Андріївна
Баликов, Денис
Лагура, Віталій
Ключевые слова: лояльність споживачів
лояльність персоналу
Дата публикации: 9-Дек-2024
Издатель: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Рибалко-Рак Л. А. Формування лояльності споживачів та персоналу організації: значення та напрями забезпечення / Л. А. Рибалко-Рак, Д. В. Баликов, В. Ю. Лагура // Сучасні проблеми менеджменту: матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024, Національний авіаційний університет – K.: НАУ, 2024. – С. 436-437.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14318
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Рибалко-Рак ЛА Конференція_2024_Сучасні_проблеми_менеджменту.pdf582,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь