Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14367

Название: Цифрові інструменти маркетингу музейних закладів
Авторы: Тараненко, Олександр Олексійович
Мороз, Артем Анатолійович
Ключевые слова: маркетинг
музейні заклади
туризм
Дата публикации: 2024
Издатель: ХКТЕІ
Библиографическое описание: Тараненко О. О. Цифрові інструменти маркетингу музейних закладів / О. О. Тараненко, А. А. Мороз // Трансформаційні процеси в економіці: від конкуренції до кооперації : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 24 жовтня 2024 р. / редкол.: Ю.В. Телячий (гол.) та ін. – Хмельницький : ХКТЕІ, 2024. – С. 103-104.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14367
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тараненко, Мороз_26.10.2024_.pdf1,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь