Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14532

Название: Маркетингова аналітика: сучасний вимір
Авторы: Торяник, Валерія
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова аналітика
Дата публикации: 25-Апр-2024
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Торяник В.В., Карпенко Н.В. Маркетингова аналітика: сучасний вимір / В.В. Торяник, Н.В. Карпенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 485-487.
Аннотация: Маркетингова аналітика – те, без чого запуск нового товару, проєкту, початок чи продовження підприємницької діяльності може зазнати невдачі. Методика маркетингового аналізу дає можливість поглянути на кожну складову діяльності підприєм-ства буквально під мікроскопом, а відтак її застосування можли-ве до будь-якої галузі економіки.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14532
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Торяник.pdf1,65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь