Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14533

Название: Маркетинг у бізнесі
Авторы: Тодоров, Михайло
Карпенко, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
маркетинг інновацій
бізнес
Дата публикации: 25-Апр-2024
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Тодоров М. М. Маркетинг у бізнесі / М. М. Тодоров, Н. В. Карпенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 483-485.
Аннотация: Мета бізнесу – отримання позитивного прибуткового резуль-тату, а саме – прибутку. Розмір бізнесу залежить від розміру необхідних для його функціонування ресурсів. Бізнес завжди пов’язаний із ризиком, але не завжди йому притаманні риси вдалого бізнесмена.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14533
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тодоров Карпенко.pdf1,73 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь