Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14609
|
Название: | Управління діяльністю підприємства в соціальних мережах |
Авторы: | Баранова, Анастасія Андріївна Іваннікова, Марина Миколаївна |
Ключевые слова: | Socio-ethical marketing цифровий маркетинг маркетинг |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Баранова, А. А. Управління діяльністю підприємства в соціальних мережах: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Анастасія Андріївна Баранова. - Полтава, 2025. - 110 с. |
Аннотация: | Інтернет-маркетинг став важливим інструментом для управління діяльністю підприємств у сучасному цифровому середовищі, зокрема в соціальних мережах. Ці платформи забезпечують компаніям можливість не лише ефективно просувати свої продукти та послуги, але й безпосередньо взаємодіяти з потенційними та існуючими клієнтами, створюючи персоналізовані маркетингові стратегії, що впливають на поведінку споживачів.
Управління підприємством через соціальні мережі є стратегічним кроком у розвитку бізнесу. Як зазначають різні дослідники, «використання соціальних медіа як основи маркетингових кампаній дозволяє організаціям значно покращити ефективність взаємодії з аудиторією та створити тісніші зв'язки з клієнтами» (Kaplan, A.M., Haenlein, M. 2010). Вони підкреслюють, що соціальні мережі — це не просто канал для реклами, а й важливий елемент для побудови стосунків із споживачами, що дозволяє не лише підвищити лояльність до бренду, але й реагувати на зміни в споживчих вподобаннях. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14609 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|