Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14632

Название: Розробка стратегії преміального бренду
Авторы: Михальчук, Сніжана Павлівна
Яловега, Наталія Іванівна
Ключевые слова: маркетинг
управління маркетингом
брендінг
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Михальчук, С. П. Розробка стратегії преміального бренду: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Сніжана Павлівна Михальчук. - Полтава, 2025. - 78 с.
Аннотация: Розробка стратегії преміального бренду є важливим етапом у створенні конкурентоспроможного продукту на сучасному ринку. Український бренд "Ruslan Baginskiy", який спеціалізується на виробництві капелюхів преміум-класу, став яскравим прикладом успішного позиціонування на міжнародній арені. Зростаюча популярність бренду обумовлена унікальним поєднанням інноваційного дизайну, якості та естетики, що відповідають вимогам клієнтів преміального сегмента.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14632
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Михальчук С.П..pdf1,48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь