Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14634
|
Название: | Розробка стратегії управління клієнтським досвідом |
Авторы: | Ольховський, Олександр Віталійович Трайно, Вікторія Миколаївна |
Ключевые слова: | маркетинг клієнтський досвід поведінка споживачів |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Ольховський, О. В. Розробка стратегії управління клієнтським досвідом: кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Олександр Віталійович Ольховський. - Полтава, 2025. - 109 с. |
Аннотация: | Клієнтський досвід є фундаментальною
складовою успішного розвитку сучасного бізнесу. Він відображає сукупність
емоційних, когнітивних та поведінкових реакцій клієнтів у процесі їхньої
взаємодії з компанією. У сучасних умовах, коли конкуренція на ринку постійно
зростає, а споживачі стають дедалі вибагливішими, ефективне управління
клієнтським досвідом набуває стратегічного значення. Успішне формування
позитивного досвіду клієнтів дозволяє компаніям не лише зберігати існуючу
клієнтську базу, але й залучати нових споживачів завдяки рекомендаціям
задоволених клієнтів. Сутність клієнтського досвіду полягає у тому, що він
формується на основі емоційних, психологічних та раціональних вражень, які
споживач отримує під час взаємодії з компанією. Важливими компонентами
клієнтського досвіду є емоційний, когнітивний та поведінковий аспекти, які
взаємодіють між собою, створюючи унікальний досвід для кожного клієнта. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14634 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|